こういう経験、みなさんにもあるのではないでしょうか...(´・_・`)
ちなみに私はこの曲を聞いた時がまさにその時でした(笑)

自分が特別じゃないかもしれない、踊らされてるだけかもと
この人に恋をしたら傷つくとわかってるのに
どんどん深みにはまっていく....

これを聞いていると今でもその時の気持ちを思い出して胸がきゅーんとなります.....

はぁぁ... (笑)



Once upon time
A few mistakes ago
I was in your sights
You got me alone
You found me, You found me, You found me

昔々 いろいろ失敗する前の話よ
私はあなたの視線にとまった
そして一人でいた私をつかまえたの
あなたが私をみつけた
あなたが私をみつけたのよ


I guess you didn't care
And I guess I liked that
And when I fell hard
You took a step back
Without me, without me, without me

あなたはあんまり気にしないタイプだったし
私もそこが気に入った気がする
私がつらかった時
あなたは一歩ひいてたわよね
私を置いて、私を置いて、私を置いて

And he's long gone
When he's next to me
And I realize the blame is on me

彼の心は遠くへいっちゃってたのよ
私の隣にいる時もね
でも気付いたの それは私のせいだって


Cause I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
So you put me down oh

だって 
あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってたもの
今は自分が恥ずかしい
あなたは、私を初めての高みまでつれてって
引きずり落としたのよ


I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
Now I'm lying on the cold hard ground
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってたもの
今は自分が恥ずかしい
最高の高みにいたのに
今は 冷たくて堅い地面に横たわってる
あぁ トラブル、トラブル、トラブル
あなたはトラブルのもとだった

No apologies
He'll never see you cry
Pretend he doesn't know
That he's the reason why
You're drowning, you're drowning, you're drowning

謝りもしないし
泣き顔も見ようとしない
知らないってフリしてるのよ
自分が原因ってわかってるのに


And I heard you moved on
From whispers on the street
A new notch in your belt
Is all I'll ever be
And now I see, now I see, now I see

あなたはもうふっきれてるってきいたわ
町の噂でね
ベルトの新しい穴
あなたにとって、私は所詮そんな存在でしかないのよね
今ならわかるわ、今ならわかる


He was long gone
When he met me
And I realize the joke is on me

彼の心は遠くへいっちゃってたのよ
私と会ってた時もね
でも気付いたの そんなジョークも私のせいだって

I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
So you put me down oh
 
あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってた
今は自分が恥ずかしい
あなたは、私を初めての高みまでつれてって
引きずり落としたのよ

I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
Now I'm lying on the cold hard ground
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってた
今は自分が恥ずかしい
最高の高みにいたのに
今は 冷たくて堅い地面に横たわってる
あぁ トラブル、トラブル、トラブル
あなたはトラブルのもとだった


And the saddest fear comes creeping in
That you never loved me or her or anyone or anything
Yeah

もっとも悲しい不安が忍び寄ってくる
あなたは私を愛してなかった...彼女だって...だれも...なにもかも!


I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
So you put me down oh

あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってた
今は自分が恥ずかしい
あなたは、私を初めての高みまでつれてって
引きずり落としたのよ

I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
Now I'm lying on the cold hard ground
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

あなたが現れた時から、トラブルのもとだって知ってた
今は自分が恥ずかしい
最高の高みにいたのに
今は 冷たくて堅い地面に横たわってる
あぁ トラブル、トラブル、トラブル
あなたはトラブルのもとだった

I knew you were trouble when you walked in
Trouble, trouble, trouble
I knew you were trouble when you walked in
Trouble, trouble, trouble!

あなたがトラブルの元だってわかってたのに!
 

Red: Deluxe Edition

新品価格
¥1,529から
(2014/8/27 22:59時点)

Red

新品価格
¥1,230から
(2014/8/27 22:59時点)

レッド-デラックス・エディション

新品価格
¥2,400から
(2014/8/27 22:59時点)

レッド

新品価格
¥1,659から
(2014/8/27 23:00時点)

Taylor Swift: Red

新品価格
¥1,131から
(2014/8/27 23:01時点)

Red Karaoke

新品価格
¥1,233から
(2014/8/27 23:02時点)